bajz

Publicerad 2012-04-14 14:51:18 i Allmänt,




hahahahahhaha förra inlägget skulle inte va så egentligen. Skrev faktiskt en liten text om min fredag men den försvann väl nånstans i cybervärlden. Fast inlägget blev ju bättre med bara "fredag" och en skön bild på mig.
Gjorde ju som sagt kanelbullar igår. Mömzzz.



Idag har det blivit hets över the big cakeproblem. Haha på riktigt. Patricia har beställt en klockren tårta till André men allt blev krångligt med att hämta den + att hon ska hinna va med och äta tårta, mellan jobben. Aaa ni, men nu är det nog löst faktiskt.
Bara att jag själv blir så trööööööött och tjurig för mamma hetsar upp grejer x 34039.
Därför sitter jag i mitt rum och gömmer mig nu :)




Tar ett djupt andetag och sjunger med denna ---> Markus Krunegård – Askan är den bästa jorden
Nästa gång jag känner att livet är onödigt, då ska jag fultjuta till den här :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela