vi köttar på samhäll

Publicerad 2011-09-05 22:29:27 i Allmänt,






Höjdpunkten for today var att få Martin att skratta av mitt skämt. Ett elakt skämt går alltid hem för han. Elakt med en twist, that's the way he want's it liksom. Så nu vet ni det om ni vill få Martin på bra humör.
Elsa och jag satt kvar i skolan för att få klart läxor som inte skulle va klara förrän på fredag. Yeeeess ordning och reda på oss må jag säga.



Kollat på idol också. Asså orkar inte med att bög-bard ska va en sån diva. "Åh om hon får på sig en fin klänning så blir det bra" eller "Aaa ditt framträdande var inte så bra". Hur fan kan man göra ett framträdande bra där dom just står? Gå runt och låtsas som att det är en scen? Ta med egen rökmaskin och strålkastare?


och en till kommentar jag irriterade mig på "Har du övat på att sjunga? Va bara hemma?". Aaa alla kanske inte går hos en sångpedadog eller har råd för den delen. Bajshuvve.




Oj oj vad jag brusade upp mot Bard.






Nej nu dax att sova. Imorgon ska jag allt hinna med att se True Blood, fan glömde ju det idag :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela