Köör bah köör

Publicerad 2011-09-25 14:44:29 i Allmänt,




Älskar fan söndagar för antingen så for man massa gjort eller så är det en skönisdag man bara får göra vad man vill. Idag har jag hunnit hjälpa till i trädgården med pappsen, övningskört runt HELA stan - stolt och nu sitter jag med tyskaglosorna.



Känner mig som en KÖNG för jag tyckte jag körde så jävla bra. Förutom kärringstoppen innan korsningen, lägger i konstiga växlar och ibland inte hittar femmans växel HÄHÄ.
Men annars, kungligt kört. Har en enorm lusta att tvärbromsa när någon bakom kör mig i arslet även när jag kör i rätt hastighet. Faa-aan vad gött det skulle va att bromsa då asså.
Uuhhh parkerade i nerförsbacke också och startade därifrån utan att åka rakt in i bilen bakom (H)



Nog om körningen nu, måste lugna mig.



Kulig grej när Tyson var ute förut. Rätt så vare va, så kommer en hare i full fart och Tyson efter. Två som gick förbi höll på att krocka med haren. He's a hunter my kittycaaaat! En vacker dag så kommer han nog hem med en hare.



Ska myza vidare med P3, kaffe och tyskaglosor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela