Onsdag

Publicerad 2011-09-14 19:20:40 i Allmänt,





Ligger här och försöker få in engelskaglosorna med Muse i öronen, YEEEE ÄLSKA MUSE<3333 och nej sådär töntig tänker jag inte vara när jag skriver om Muse. Men det visste ni ju redan.


Såg en film på samlevnaden om en kille som misshandlar sin tjej osådäär. Dock var musiken sjukt irriterande, nån raggar-aktig låt. Sedan blev filmen lite bisarr när han säger SÄG MU DÅ DIN JÄVLA KOSSA!!! Och tjejen får ur sig ett litet muuhh............
Njae asså. Filmen får en 2 av 5 möjliga.
Ellen är tydligen besatt av min blogg också så hon drömmer om den. Inga konstigheter Ellen, gillar dig ändå! :D




När jag tänker efter nu så har vi samlat på oss massa kommentarer den här veckan. Längtar efter flera!

- Pluttpelle
- HAAAAANS!!!!!!!!!!!! Så som Alida sa det<3
- SÄG MU DÅ!!!
- Ta på dig din röda klänning...





Vill bara lätta upp inlägget med en liten bild. Här kan ni tänka på att där var jag. Eller fan, inte på bilden, jag är utanför bilden till vänster. Inte ens värt att vara med på bilden med Bob Dylan...dålig.... Men nu vet ni!



Tjenixen på er nu vill jag ha mat i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela