Once again it's happening

Publicerad 2011-09-26 21:33:41 i Allmänt,





Har hunnit vara nerbäddat i en halvtimme nu, inte illa att lägga sig så tidigt. Men idol var så tråkigt....
Istället peppar man för tyskaglosor, men varför egentligen? Man blir ju inte direkt glad när man får några sketna godisar av Klein bara för man har alla rätt.


Dagens höjdpunkt, fick ju med mig en födelsedagskladdkaka till Rebecka. ASSÅ FRÖDINGES KLADDKAKA ÄR JU FÖRFAN UNDERBAR. Den smaskade vi på vid mitt skåp medan andra gav avundsjuka blickar.


Näää gör ont i hela munnen för jag har käkat mina kinder alldeles för mycket och har blåsor på tungan + halsont. Fejnt ni! Usch nu låter jag som Klein också, FEJNT DÖÖÖH!!! JAAAHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!



Nej måste nästan sluta skriva för det började regna nu, så myzigt att höra regnet när man ska sooova :))))




Kort dag imorgon <3 Jaaa can't whait to cykla hem och bara mysa redan nu. Hamnat i något höst-mode då jag bara vill ligga i sängen och lyssna på musik/kolla på film/köra tv-spel osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela