MyzarN

Publicerad 2011-09-24 18:56:15 i Allmänt,



Målet för idag var att bara softa. Och det har jag! Peppar för att dämpa förkyldningen med teer och citronvatten.
Har bestämt mig för att ligga i Andrés säng hela kvällen, mamma och jag kommer sno den så fort han är borta.
Nej nu ska jag nog köra lite tv-spel och sen ska jag kolla på film. Skämmer bort mig så otroligt när jag är förkyld.





Jaamen så är man väl nyklippt också. Arjeta gjorde det leeent och fint, och så fick jag fina lockar. Blev en prinsessa :') Och så fick jag vet att jag har gummihår, det är så sant. Hatart när det är blött, känns som tuggummi.
Sen jallafall så gick vi till Moa & Angelika och myzte i soffan. Skrattade åt underhållande mjölbybor på tv:n.



Nehe om man skulle fortsätta att myzzzzza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela