Klockrenaste ordet på väldigt länge

Publicerad 2011-09-12 22:37:27 i Allmänt,






Så där sitter man och äter flingor och är rätt seg. Då berättar Elsa en härlig berättelse om hennes lilla kusin (visst var det kusin?) som blir så jäkla arg på sin lillebror så han säger "DU DIN DIN DIN....PLUTTPELLE!!!!"



..... HAHAHAHHAHAHAHAHA

ASSÅ VA? PLUTT-PELLE? DET VÄRSTA DU KOM PÅ???? :D:D:D::DD


Alla dog av skratt, jag skratta så jag blev sådär härligt röd i ansiktet :')

Sen hade vi alla ordet pluttpelle i huvudet. Och det kommer stanna hos oss förevigt.


Oj oj oj, efter lunch blev lilla huvudet trött och Martins tråkiga ord gjorde inte saken bättre.

Inte heller när jag kom hem. Då var brodern och fadern fullt upp med att byta dörr som vi har planerat i nästan ett år nu....haha. Då tog jag katten med mig upp till rummet från allt oväsen därnere. Sen kom mamsen och joina också så där låg vi tre, Tyson & mamma sov medan jag tittade på True Blood.
Gör lite ont i hjärtat att ännu en säsong är avslutad, MEN MER KOMMER DET!! :DDD





Imorgon vill jag komma ut och göra armpump, för att matteprovet gick så bra. Återstår att se om det blir en armpump eller inte.........
Sen ska ju kissemissen till veterinären för att kolla läget, nervös för min lilla bebis <3



Men neeeeej, PLUTTPELLE VAD JAG BLEV TRÖTT NU, GODNATT PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela