Jag vill ha

Publicerad 2011-09-28 21:26:18 i Allmänt,





- Mer tid på dygnet så jag hinner köra viva piñata. Hann ju fan inte idag :'(



- Långt hår. LÅNGT BLONT HÅR. Inte tre-olika-färger hår. Ska klippa av nåns hår och ta det som lös hår imorgon.
Haha la nån märke till mitt flötiga hår idag? Nej det var fashion, en slickad hästsvans. Alltså inte äckligt, utan trendigt. Såg ni inte det?



- Vara bäst på att köra nu. Inte sen, utan nu. Problemet är att jag övningskör väldigt sällan...Måste bli förändring!



- Lite nya kläder. Gärna stickade myzpyztröjor.



- Gå på nån konsert och se nån bra/några bra. Fan vill se Erik Hassle live. Ett jävla tjat om Erik Hassle på mig.


- Motivation till att träna. Fast nu kan jag klaga på att mitt slem i halsen inte är att leka med. Men om jag hade varit frisk nu så hade jag jallafall inte åkt och tränat..... ORKA va fit och smal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela