It's the fucking Catalina Wine-Mixer

Publicerad 2011-09-06 21:45:03 i Allmänt,





Dagens skratt: skratta-så-man-daskar-sig-själv-på-låret eller skrikskratta med Angelika. Säga Bros before hoes högt i cafeterian, nu vet alla att jag tycker så liksom. Kom o tänka på boats and hoes då. Ingen annan hade sett det/kom ihåg det....




Dagens depp: Plugga aldrig på gloserna idag, fast det gör inget. Har en dag till yeaaah! Och att true blood avsnittet laggade sönder :'(
Dagens duktigaste: Gjorde matte, yeaaah. Rensade kattlådan.... Too much information...?
Dagens program: Halv 8 hos mig eller Idol. Bard kan fortfarande ta sig men Anders Bagge gillar jag, som en stor snäll björn <3
Dagens pain in the ass: Asså....Klein är typ alltid jobbig. Även fast han inte gör något dumt. Och låten elektropop som nog alla på Kungshöga har nynnat på idag.
Dagens låt: I miss you, 1+1, elektropop och Hoppípolla en fin avslutningslåt på kvällskvisten sådär.
Dagens skulle ha gjort: Öva glosor, eventuellt ut och springa.
Dagens pepp: Till kräftskivan på freetttag. Hoppas att dom köper roliga hattar och allt det där!
Dagens beroende: Super Mario spelet på jesper, kör det så fort jag har tid. Och I miss you låten.
Vad ska du göra nu? Läsa lite så jag läser ut min bok nångång sedan sussa skönt.
Vad ska du göra imorgon? Förmodligen lite roliga lektioner. Spela lite Mario. Va lite duktig efter skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela