hitta väl en söndagslista

Publicerad 2011-09-11 14:17:04 i Allmänt,



Du heter: Sanne Isabelle Louise Andersson
Låt som när du är ledsen sörjer till: The thanks I get – Erik Hassle, Falling down- Muse, Run – Leona Lewis, With every heartbeat- Kleerup ft. Robyn, aa det är väl några av många fina låtar

Beroende av: Musik, av familj och vänner, av djur
Vad tror folk om dig: Tror de flesta tycker jag är helt ok, kanske uppfattas lite väl larvig och töntig ibland.
Stämmer det: Ibland säger jag åt mig själv att hålla käft, får panik när någon har ett dilemma/är ledsen och jag vill säga ”det rätta” men hittar det inte.  
Vad får du oftast komplimanger för: att man blir glad med mig.
Vad säger du för att imponera på någon: Handlar nog inte om att imponera, utan kul att säga nått om man vet att man har något gemensamt med personen t.ex. gillar samma musik
Hur imponerar man på dig: genom att vara jordnära, göra så jag känner mig trygg, inte heller skrämma mig med att vara ”för mycket”
Brukar du skratta för dig själv: jamen såklart
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ”Aa riktigt gott! :)”
Var bor du: Mjölby
Trivs du där: Jaa ganska ofta så
Äger du några converse: Två stycken

Är du allergisk mot något: Nej, man har la tur. Tänk att vara allergisk mot typ gluten eller choklad!
Hur svarar du i mobilen: Aaaare ee Sanne!
Antal timmar sömn inatt: 8-9 timmar
Brukar du komma i tid: Jaa försöker, fast skulle inte skada om jag kom tidigare till skolan
När mår du bra: När jag har gjort något bra, kommit hem från en bra kväll, ligga bredvid katten, när man är utmattad av massa skratt
När blev du fotad senast: Kräftskivan i fredags, massa fula kort när jag tuggar för fullt
Hur känner du dig nu: Trött och rätt så nöjd, lite hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart måste det va
Vad tycker du om fötter: Fina fötter är väl okej, inte illaluktande med skumma tår
Vad saknar du: sommaren, marc & ella, gå i skogen och plocka kantareller vid stugan
Hade du en bra kväll igår: jaaa, god mat, goda vänner och gott tilltugg, tryggt!

Favorit dryck på morgonen: mjölk. Eller te/té/tee
Rakar du benen: jaa, men inte allt för ofta nu när vintern kommer, vinterpäls liksom
När brukar du oftast gå och lägga dig: Tio men somnar vid elva kanske, blir sedan arg att jag inte somnar tidigare, måste ha många sovtimmar för att fungera korrekt
Är du blyg: Asså näää. Klart jag stänger till lite mer till främlingar men överlag så är jag nog inte det.
Sysslar du med någon idrott: Nej…men har nog alltid velat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek på direkten, men en viss attraktion.  
Har du spytt offentligt: Ohja, spytt i skolan, spytt för jag blir åksjuk, MEN spytt en gång endast när alkoholen blev alldeles för mycket. Jag är mycket van att spy, blir åksjuk p.g.a. en pappa som gillar att köra snabbt och ryckigt.
Är du nöjd med ditt liv: ganska så, men mycket som fattas för att fullända det.
Är du bortskämd: nej det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: går en lång dag i skolan, busar med klassisarna
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: kommer inte på någon för tillfället.
Vad längtar du till: att ”bli stor” eller äldre, få göra mer minnesvärda saker
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jaaa!
Vad använder du för schampo: Väldigt olika, här hemma mixar vi olika märken
Gröna eller röda äpplen: Gröna är nog fan godare
Gillar du golf: Njaa det ser inte så kul ut p.g.a. snobbstämpeln

Vilken tid gick du upp idag: halv 10
Har du sovit i din egen säng inatt: Jahadåå
Har du strumpor på dig nu: Jaaa
Är det okej att gråta: Såklart, alltid och överallt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus i innerstan i Visby, bo i Afrika eller Australien ett tag och se djurlivet, resa med vänner, åka på massa konserter, köpa dyra kläder,
Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Men nej, fast det kan vara fint
Har du piercing: öronen då
Vill du gifta dig: kanske det, men det ska vara internt och fint
Vill du ha barn: jadå
Solar du ofta: Njaaa, kvittar om jag gör det för blir inte brunare för det
Är du bra på att laga mat: Nej men jag skulle vilja!
Är du flygrädd: Har ju bara åkt en gång…och då var det ju riktigt spännande!
Hur vig är du: Inte alls vig

Är du musikalisk: kan ju spela lite piano, men gillar all sortes musik
Vad dricker du helst när du är törstig: kall apelsinjuice
Vilken är din favoritglass: B&J, chokladglass, hallonsorbet
Tror du på ett liv efter döden? Asså….nej.
Tycker du om sushi? Aldrig provat
Vad äter du helst när du ser på film: lösgodis, chips med dip
Har du tandläkarskräck: njaa, inte skräck, bara lite obehagligt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska är jag nog då
Vilken ögonfärg har du: ljusblå-gröna
Har du någon gång gråtit dig till sömns: jarrå
Biter du på naglarna: jaa och jag hatar det så hårt att jag inte kan sluta.
Röker du: ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta, men försöker ett par gånger i veckan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela