hej hej hej

Publicerad 2011-09-19 23:15:14 i Allmänt,




En effektiv dag idag, tycker jag! Fått mycket gjort i skolan och direkt efter skolan så satte jag mig med veckans läxor, blev klar på en timme yeyyyy. Så nu kan jag leka hela veckan typ! Dock gissa jag rätt mycket på engelskauppgifterna och tyskan....så fuskade jag rätt mycket hähä.
Jaaaaa sen efter maten så fick jag för mig att följa med André till lundbybadet. Har blivit en grej att köra rally dit och hem, gärna zickzack genom vägarna.
Det där roliga med att träna kommer sakta med säkert fram, det som har varit så gömt hela sommaren. Älskar att man blir så varm och skön (och svettig&illaluktande) för jag har kommit in i perioden då jag fryser hemma hela tiden. Mina fötter förblir iskalla, jätte skönt på natten.
Det är något med känslan efter man har tränat. Jag känner mig rent ut sagt som en KUNG, så otroligt nöjd. Känner mig så.jävla.fit.och.stark. Sen tittar jag på Andrés överkropp och då faller jag lite ner på jorden.




Åhh vill egentligen ha katten min i sängen men han valde garderoben före mig :(
Har varit otroligt mammig för honom idag. Har nog kramat honom 50 gånger idag. Han fick även följa med mig och duscha, eller aa han fick snällt sitta utanför duschen och vänta.
Mitt liv kretsar runt min katt.


Dax att sova nu. För imorgon ska min kära svärsyrra och jag till Jönköping och shoppa! Hoppas innerligt på att hitta de perfekta höstskorna. Ska bli spännande att se Jönköping, Ella som kan den staden.

Natti natti



Emma brukar ha lustiga mössor på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela