Ensam är stark. Det är så jag blev. Litar inte på någon och allt är hennes fel

Publicerad 2011-09-21 19:23:26 i Allmänt,


Hetsåt massa mackor och té efter skolan, åh gud så gött det var<3
Gjorde lite läxor jag hade glömt (eller försökt att glömma). Kände mig så mysig och höstig när jag satt med läxorna och drack té. Mumma.


Nu vill jag hellre lära mig texten till den här låten så jag kan vara sådär duktig och sjunga med allt.
Den kommer nog bli höstens låt för mig. Jaa jag har ju också börjat med min höstlista.












Imorgon är det en stor dag för hemma som ska Emma ta bort sin tandställning, grattiiiis till henne! Vill fira med att äta saker som spenat, morötter, kola, jaa allt som fastnar i tänderna.
Och så har Rebecka och jag bestämt att vi ska ha våra finskor imorgon. Om nån av oss inte har det så är vänskapen slut.

typ




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela