Snoppe

Publicerad 2011-10-03 21:41:24 i Allmänt,




Har väl inte mycket att säga om denna dag. Älska att Lena skrev snoppe istället för snopp. Vill döpa mitt nästa husdjur till snoppe och den andra poppe, fan perfekta namn till marsvin.

Jobbigt att gå upp nuförtiden. FÖR mörkt på morgonen, kroppen tror att den ska sova 4 timmar till. Dagen har rullat med hjälp av kaffe, guuuuhhh så gött för halsen. Känns som dom flesta av oss går runt och hostar som gamla gubbar.

Mmmmm åt kyckling med vitlökssmör <3 Här hemma tänkte vi att vi skulle äta massa vitlök för att bli friska. Luktar gott om oss :)))))  Sen kolla vi på den första Indiana Jones filmen. Magiskt bra, effekterna var otroligt bra.



Nu ska jag bara myza till massa gamla höstlåtar.



OCH IMORGON ÄRE JU FAN KANELBULLENS DAG! OCH DET SKA FIRAS MED FIKA! Det har Angelika och jag bestämt.
Eller vi kanske får för oss att baka tillsammans, intimt med varandra..... Typ såhär....








Nu ska jag kolla på true blood klipp. Fan vad sugen jag är på säsong 5.

Nämen? NÄMEN? Men tjena här kommer Alexander, eller Alex som jag kallar han. För vi känner varandra.
Står du här utanför mitt fönster vid en stock? Jomen det är bara att komma in, välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela