Stay here now

Publicerad 2011-10-24 15:42:35 i Allmänt,




Usch i läxväg så känns inte så mycket bra just nu. Har ju ioförsig inte fått resultaten på samhällsprovet eller psykologiprovet men det kändes som det gick bajs.
Särskilt när jag tyckte jag hade pluggat bra på psykologin, sen pluggade jag på fel saker :P:P:P:P



Har slitit med matten idag för jag är typ 10 sidor efter, woopidoo. Fastnade och tyckte allt blev svårt tillslut. Blev arg. Gick ut på altanen och målade skohyllan och lyssnade på P3. Blev lite gladare. Åt två bullar. Blev ännu gladare. Bäddade rent sängen, myyyyys. Nu ska jag fan se på en film.



Hahaha åhh kissemissen fick sig en fångst idag också! När jag sitter där med matten i lugn och ro, så börjar det bankas på altanen. Där ser jag en talgoxe flyga för sitt liv och Tyson efter. Fågeln blev väl lite tuggad av Tyson innan jag fick tag på den stackars fågeln. Haha Tysons stoneface med massa fjädrar i munnen hade jag så gärna velat ta kort på min fick ingen bra bild :(((




Fick även användning av min hängkrok som jag inte har kommit på vad jag ska hänga upp.
Det fick bli lite smycken






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela