onödigt inlägg tjenaaaaaa

Publicerad 2011-10-22 18:05:32 i Allmänt,





För tillfället är alla borta här hemma och jag är hungrig.... Finner aldrig någon ork att köpa flötmat längre, då matar jag mig själv hellre med nudlar. KulT. Annars så kommer det sluta med att jag återigen står och gör pasta medan jag dricker mig lite småfull. Förutom att jag faktiskt inte ska vara ensam ikväll!


Seriöst nu, ni måste se Friends with benefits.
Kolla på den igen fast spola till alla bra saker i filmen = När Justin Timberlake är nästan helt naken/helt naken. Eller när Mila säger något jätte smart och bra. Fan vad fina ögon hon har! Vackeeer!



Neej nu hungrar jag ihjäl mig. Mat ska letas!





Annars får jag väl gå till den där jävla pizzerian

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela