körsbärs swinging in the daayyyy

Publicerad 2011-10-17 22:48:30 i Allmänt,




Boo-yah gick igenom alla sidor igen i psykologiboken och strök under massa. Måste.prestera.bra.på.provet.



Nääämen har bara lite prestationsångest för jag gjorde samhällsprovet dåligt, måste ge igen liksom!



Jag och min musiklista asså, vi jobbar så bra ihop. Jag blev sådär inne i psykologiboken så jag inte visste vilka låtar jag hade lyssnat på, det kallar jag koncentration. Applåder till mig.



Nej om man ska sova. Fan kommer vara dödstrött imorgon....som jag va igår...och förra veckan....osv...
Nae kroppen är inte med på noterna nuförtiden. Om jag bara inte hade läxor så kunde jag istället njuta i rummet av höstmörkret och långa fina promenader. Istället måste jag slåss med klockan om att hinna plugga klart innan jag bli dödstrött.


AAAAHHH i-landsproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela