I was seventeen years old the last time he spoke to me now i'm twenty one and i'm older than he'll ever be in october oh

Publicerad 2011-10-13 23:03:00 i Allmänt,




Idag skulle jag ha gått upp tidigt, tränat, gjort matte och evenutellt börjat med psykologin. Och efter det göra randomsaker som hänga framför datapatan.




Vad har jag då gjort idag?
Vaknade vid elva....fast fan ångrar inte det. Det var så vääärt att bara få sova ut mitt i veckan<3 Det gjorde susen för min hösttrötta lilla kropp.
Jag har ju dammsugit huset jallafall, plus på det. Men inga läxor. Åhh bläddrade i matteboken men hitta.inte.kämpar.andan. Usch.
Och träna blev det ju inte heller. Efter ha ätit alldeles för mycket ostbågar så kändes det som har hade ätit sten. Blev inte pepp på att springa med denna tunga mage......
Istället tände jag ljus och myste ner mig i sängen för att lyssna på bra musik och skratta åt roliga klipp.




Åååhh igår så möös man ju också.
Blev filmkväll hos Ella och titta på Thor. Helt okej film!
Har nog bland de bästa svärsystrarna man kan ha för att inte överdriva. Känner mig så trygg att hänga i Marcs och Ellas lägenhet, även Leika och Iziz gör det ju också. Lilla Iziz som alltid kommer och vill ge lite kärlek.




Neheee natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela