FREDAG

Publicerad 2011-10-14 17:40:22 i Allmänt,



Idag gav jag upp min kämparglöd i skolan efter Elsa gjorde det. Nejmen så dålig var man ju inte idag. Det var väl på matten vi brast och underhöll oss själva på promenader i skolan. Eller skutta oss till toaletterna och fantisera om vackra vårdagar på blommiga ängar.


OCH IMORGON SKA VI BAKA TILL ÖPPET HUS DAGEN! Alla måste köpa minst en bullpåse. Ni får smäll annars. Ska tvinga i er bullar och kräva att ni ska betala för det.
Känner att öppet hus dagen kommer bli jävligt stressigt, vi kommer fara och flänga på massa grejer.




Kvällens planer

Fira pappa med släkten (låter alltid som våran släkt är stor när jag skriver släkten, nej vi är väldigt få)

Födelsedagsmaten blir en fet kycklingtallrick för mig <3333 Är as hungrig!

Umgås med släkten och glutta lite på idol kanske

Antagligen somna tidigt, likt en gamling


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela