Bullar var det hääär

Publicerad 2011-10-22 15:48:47 i Allmänt,





Jaamen öppet-hus dagen gick ju prima!

Vi sålde nästan slut på allting, boo-yaah. Jag var inkastare ibland och skrek "Mykket fina kakor hier, fina kakor komma äta??? Äta kakor fina!!"
FN-rollspelet gick ju bra också även fast det kunde ha varit kuligare. Modevisningen hann jag ju också se, boo-yah nr2. På modevisningen skrek alla tjejer på Anton á la Justin Bieber. Ska skryta för alla att jag känner Anton om han blir en känd modell i framtiden.
Hann ju också leka lite med naturexpriment också. Åt marshmallows som var nerkylda av kväve, imponerande!





Nej om man ska slökolla på en film nu. Är ju jävulskt trött i huvud och ben men ikväll vill jag bara myza med kompizar hos Angelikkka :)))



Skrattat mycket åt den här också, var tvungen att visa :')
Min humor kan bli så sjukt låg ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela