Bregott ska det va

Publicerad 2011-10-19 21:15:24 i Allmänt,





Jag tror att de flesta av mina läsare läser Julias blogg? Om inte, börja följa nu, annars dö.
På grund av Julia så har jag lyssnat sönder på Blue Jeans och Video Games av Lana Del Ray.


KOLLA PÅ BÅDA VIDEORNA. Så snygga. Så snyggt! Så snygg hon är!
Orkar inte länka video....eller okejdå den andra som inte Julia har.


KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR



Skulle ju ha tränat idag. Men nej, vädret gör mig depp, eller nee det gör mig till en stor mysbulle. Tjockar mig framför Project Runaway och Scrubs. Åt ostchips och hot sauce, ÅH FY FAN SÅ GÖTT! Älskar att fortsätta äta av starka såsen fast det bränner i munnen och rinner i näsan. Möms!


Jaa pallrade ju mig till duschen också för att duscha bort smöret i håret....
Tappade knäckemackan i håret. SmArT. Så gick runt med smör-luktande hår idag :)




Ikväll ska jag sova tidigt. Ska bara myza lite till med mina tända ljus.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela