Blir så sjukt stressad av sånna här saker!!!!!

Publicerad 2011-10-31 21:15:33 i Allmänt,



Har beställt dom där jävla färglinserna som jag har suktat efter i....2 veckor? Här ska vi inte satsa halvhjärtat på maskerader inte! Men blev så jävla förbannad för jag gjorde fel med dosan och det krävdes mycket för att någon i min familj ville hjälpa mig... Så nu är jag fortfarande skit arg bara för att jag inte förstår mig på att skicka efter grejer.
Men who can blame me? Har ju fortfarande inget eget kort. Kommer vara den första och ända som väntar med att skaffa kort när jag är 18 år.
Och bara för att jag är sent ute så sog jag att vampyrtänderna kanske kommer senare än väntat..... Bajs. Men ska försöka fixa detta problem med en resa in till linköping istället. Please lord, låt inte allting vara slut fastän jag är as sent ute.



Okej.......Ett inlägg om halloween. Mycket givande för er läsare. Mycket.


Kan lätta upp inlägget med att jag sov 11 timmar idag, VAKNA SOM EN GUD! Har även målat en hylla och lyssnat på P3 mest hela daaaagen. Och kollat på halloweensaker. Såklart.



NU KLADDKAKA FÖR ATT FIRA ATT LINSERNA ÄR BESTÄLLDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela