You keep running through my bed

Publicerad 2011-11-28 22:16:24 i Allmänt,





Vaknade, tänkte "COME OOON" som på reklamen.
Härligt, denna skoldag gick rätt snabbt och var ju faktiskt ganska kul. Har en såndär period då jag uppskattar de närmsta klassisarna extra mycket. Kanske inte visar det allt för mycket men när jag funderar på dagen så tänker jag "faan så kul det där var, fast det egentligen inte var det". Göddigt att vi har samma humor i alleee fall.


Imorgon så ska jag ta ett stort steg. Jag ska banne mig titta in hos Thores och skriva in mig. Känns stoooort. Att jag snart om några månader kommer att hålla i mitt egna körkort (och vara köng på att köra bil)



Sen vill jag bara att det ska vara onsdag, för då blir det götelaaaborgsresan med klassen! Fan så najs, äntligen får vi åka på studieresa. Då ska jag sikta in mig på julklappar och hitta dom bästa!
Sen följer fem tjejor (haha) med mig hem klockan 2 på natten och sover hos mig. Här ska det bli pyjamasparty och kuddkrig! Fast ne, men det kommer vara mys. Ska allt fixa asgod frukost på torsdagsmorgonen.




Och arjeta, snart snaaart ska jag ha iphonen i min hand och vaaad vi ska voxra, mmsa och smsa!


Jaa det var allt, adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela