Gesundheit!

Publicerad 2011-11-24 20:35:28 i Allmänt,




Hej igen kåmpizar. Jag har fortfarande kvar min värk i armen sen igår. Vad har jag gjort? :(((
Varken tabletter eller varm rispåse funkar. Trääääligt.




Har ätit torsdagsmiddag idag, inget mindre än ärtsoppa och pannkakor! Åhh så gött!
Ärtsoppa kan jag bara häääva i mig flera liter känns det som.




Åh just det. Hos tandis gick det jättebra! Jag hade prima tänder! Najz.
Sen i skolan hade vi världens hål från 9 till halv 2. Då hoppade vi istället in på att informera niorna om att samhäll är bäst. Tror också att Michelle såg talang i mig och Elsa när vi pratade. Att vi har en dold talang långt där inne!






Just.nu.hatar.jag.tyska.vill.inte.få.ig.på.provet. Tysk grammatik borde inte få finnas om det inte finns några "riktiga" regler.

Känn.mitt.vrede.




Nej nu behöver jag en lång varm dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela