I am a creature of habit

Publicerad 2011-11-22 21:35:40 i Allmänt,




Åh nyduschad och insmörjd<3







Nu ligger jag åter i min trygga, sköna puppa, även kallad säng.
Totally onödig dag idag. Hade en lektion på morgonen, nääääämen sen får man reda på att alla andra lektioner är inställda. Fast precis innan lektionerna börja, så man inte kan gå hem :)))
Så idag har jag mest....läst bloggar och gjort andra nödvändiga saker.
Efter två gick Elsa och jag till lundbybadet för att checka grejer till våran elevledda lektion vi ska ha på badeeet. Det kommer att bli najz. Sen simmade vi antal längder, jag vill tro att vi simmade över 40, men det vill nog inte Elsa.
Hängde i badet till halv fem, jaaa så jävla söööft att bara simma, bubbla, hänga, prata.




Kom hem, hungrig som en varg. Fixade hemmagjord pizza och åt en halv själv.
HUNGERN SOM UPPSTÅR NÄR MAN HAR SIMMAT I NÅGRA TIMMAR SLÅR INGEN.





Nu ska jag ner och dricka 1 liter vatten och sen plugga liiiite och tillsist sova som en gud


Den här är också väldigt fin, perfekt låt-jag-lyssnar-på-när-jag-duschar






I am a creature of habit
And I move in circles around you
I will admit there's a pattern
One I created myself

None of my lovers dared leave me
I grew impatient and stale
Didn't look back once I'd left them
Cause I always expected to fail

But this time it's different
The rules don't apply
But I need some distance to step out of line

So grant me this wish and meet me back here in a year
If we still exist, I can let go of my fear
Fear of normalcy
Fear of the solid walls of our future and let go of my past

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela