Sitter i en taxi till ett främmande hem, genom stadsdelar jag inte ens känner igen

Publicerad 2011-11-02 00:30:24 i Allmänt,




Visst lät man la duktig som hade gått upp relativt tidigt. Tog en powernap vid ett-tiden, som blev 2 timmar, som skulle ha varit i 20 minuter. Bajs. Jag tror inte jag har någon sov-limit, den är oändlig.
Fick en oändlig ångest efter powernapen och kände att dagen var förstörd.
Men pallrade mig iväg till Elsa, vilket behövdes för mig socialt! Där blev det mat, efterrätt, flöt och film. Kollade på Crazy stupid love, åh så bra film!



Imorgon, nya tag och inga powernapar för mig inte.


Slänger in en bra låt

Creepy video. har fortfarande svårt för zombies, skadad för livet när jag var liten och kollade på zombiefilmer med mina bröder. Det läskigaste var när dom kom sådär saaakta sakta mot en och man hade ingenstans att ta vägen och dom slet en i stycken långsamt låååångsamt.
Okej. Nu lät det som jag hade blivit attackerad av zombies....




Morgonen efter är nära nu
Så låt oss passa på att vara kära nu
Inatt finns inga hämningar
Men imorgon är vi främlingar igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela