Now I'm one of the cool guys in Volturi

Publicerad 2011-11-03 20:46:58 i Allmänt,






HITTADE ALLTING JAG VILLE HA TILL MASKERADEN IMORGON NÄR VI VAR I LINKÖPING, WOOPIDOO!
Vet inte varför jag var tvungen att ha caps på hela meningen. Men är så jävla pepp bara.



Och vad gör jag nurå?
Joo jag sitter med linserna ni just nu. Min lins-oskuld är borta! Det tog bara en halvtimme att få in dom :D






Seriöst, ignorera min blöta slick frilla jag har. Va och simmade idag, säg att jag är duktig. Bra, tack.


Bevis att man kan bli vinögt med linser också, var tvungen att prova hahahaha :D:D:D:D






Så nu vet ni det!


Tycker att denna dag kan ta slut nångång så det kan bli fredag. Imorgon kommer jag nog bara ha maskerad-outfitten i huvudet.




Orkar inte skriva om något annat för det händer inte så mycket mer i mitt tråkiga liv. Stirrar på rappoten som ska göras men det går väldigt långsamt fram. Blev less på mig själv och tvingade mig att gå och simma 30 längder. Sen bubbla och basta, aaaahhhh fett värt att simma då asså.
Förutom att det skulle vara 100 barnfamiljer också där...... Men annars så! Kanske ska simma imorgon också nu när det var så najs!


nej vilket skitinlägg, käften herrå

Kommentarer

Postat av: BÄSTA TJEJEN

Publicerad 2011-11-04 10:10:07

OHH YOU LOOK LIKE ALICE IN TWILIGHT!!!

hahaha dör fan åt dina hörlurar.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela