Mitt liv stannar när jag har en stor uppgift i skolan

Publicerad 2011-11-14 17:30:09 i Allmänt,



Hej kära läsare, nu var det ju ett tag sen!


Var upptagen med att hälsa på släkten igår, först hos farmor och sedan hos mormor&morfar. Därmed inte mycket fritid, och heller inte mycket plugg med rapporten woopsi :)


Peppar för att skriva lite nu men har först suttit och kollat på klipp med Scrubs. Asså åh världens bästa serie och kommer alltid va :') Är så störd av Scrubs så att jag relaterar händelser i skolan med Scrubs. När jag känner att jag blir irriterad och vill stänga in mig. Så ser jag mig själv säga WHAAAAT!? om någon stör mig.






Usch inte förrän den helvetes rapporten är klar så kommer inte mitt humör vara på topp. Inte när alla andra i världen (Elsa, Linnéa & Emma) är jätte före mig. Men det är ju bara mig jag kan klandra, jaaa vet. Käften.


Men imorgon så ska håret uppdateras, yeeeeyyy!!!! Så.jävla.skönT.
Vill få fin färg nu, annars så kommer jag nog fälla en tår om det orangea fortfarande sitter kvar.....

Och på onsdag äre ju Breaking Dawn!
Jösses denna vecka är ju fan superduper! Jaa förutom rapporten då. Bajs.



Back to rapporten.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela