Hur kan naturfesterna bli så magisk lyckade varenda gång?

Publicerad 2011-11-19 02:38:14 i Allmänt,




Katten ligger bredvid som en trofast gammal vän när man är rund om fötterna.




Okej............nu hörde jag något lustigt men vet inte vad.......skumt, läskigt.


I alla fall! Moa wass dass och jag började kvällen med att kolla hockeyn, dricka varm oboy och kolla på tränade hockeyrumpor. Det var underhållande. Kanske det sista var det mest underhållande.
Sen åkte vi iväg med hennes pärla mot nya festligheter! Åh bland de bästa förfester jag har varit med om. I hennes bil med hennes blandskiva <3 Perfekt!



Fler höjdpunkter:

När angelika och jag går på toa så spårar det alltid ur, RAAAAUUUUWWW typ. Eller "Asså har nån sett min penna älleee?"

Träffa gammal trea och prata fina minnen med.

Hittade äntligen korkuöppnare efter halva kvällen så jag äntligen kunde öppna flaskjäveln

Ta lammkött på dansgolvet, jösses fulla ettor var ju överallt

Avslöja smeknamn som Angelika kommer på....hehe

Dansa fuldanser<3

Vägen hem med Elin, Angelika och Elins härliga pappa, roligaste samtalet på länge.




Lite mindre bra saker då:

Blev duschad av mitt vin, men av olyckshändelse :))) Luktade vin och alkoholist hela kvällen :)

Försöka smygragga men det gick inte hela vägen, FAAAAAAAAAN att en annan tycker man är obvious men tydligen inte >:(

Att festen slutade för tidigt.........bajs.





jaha neehee hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela