ho ha tja tjaa

Publicerad 2011-11-14 22:29:45 i Allmänt,



ARJEEEEEEEETA! Först en gulligt litet meddelande till dig. Tänkte mmsa en charmig bild på mig idag när jag kissade...men fick inte till rätta vinkeln :( Men nu vet du att jag försökte i alla fall <3<3<3333







Pappi kommer hem ikväll tjoho! Blivit störd av filmen vi ser i svenskan, Korpen flyger, då gapar en liten kille till sin pappa helatin PAPPIIII PAPPIIII???? Sjukt skum vikingafilm. Dock bra soundtrack, eller?



Mmm mamma gjorde godaste maten idag, kyckling i sås med jalapeños och oliver med pastaaa. Mumma!
Och snart kommer pappa hem med honung, om det ska vara honung så skare va från landet, och helst från Gotland. Åh vad jag ska dricka té!



Fan nu hann jag inte tvätta håret....Blir att göra't imorgon, man behöver ju inte ha alltför flötigt hår till frisören.

Bjuder på en bild från maskeraden i fredags, treeevlans att fira fina Miiia Mariiiia!



Min förförarblick på Rebecka är inte att leka med, dock verkar inte Rebecka reagera på den. Kanske hippieglasögonen skymmer sikten :(((

Kommentarer

Postat av: ARJETA

Publicerad 2011-11-14 23:18:01

Hahahah aae sanne du är för SÖT, mitt hjärtegull <3

Dina bilder och sms är alltid BÄST!!

Postat av: beckiiis

Publicerad 2011-11-15 19:52:58

hahaha, ae jag märkte inte det döh! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela