Första advent

Publicerad 2011-11-27 13:50:38 i Allmänt,





Och jag känner ingen direkt julkänsla. Verkligen inte av vädret.
Men lite mys har jag allt. Pappa har John Mayer dvd:n på därnere och hör nu Free Fallin', fast jag lyssnar istället på att Adam Levine sjunger Sunday morning rain is falliiiiing. Japp klyshigt, men sant ju.


Jaa igår så blev det impulstripp till linköping med Ida. Skulle egentligen fokusera på julklappar men hitta inget bra nog. Så istället köpte jag massa fint på Monki. Det som är bra när Ida och jag är i linköping är att vi är på samma nivå, vi vill helst hänga på Monki i en timme och istället lägga mindre energi på affärer som gina osv osv.
Sen hem, pusta ut och sen hängde vi mörtar här och kollade på tv och myzte.

Kolla in Arjäääätas blogg så får ni se en charmig bild på oss!



Nu ska jag göra något bra innan mamma tjatar sönder på mig att jag bara ligger här. Ska fortsätta julpynta lite, få upp den där jobbiga slingan. Och sen planerar jag att äta massa lösgodis till Scrubs.
HAR INTE LÄXOR ATT GÖRA IDAG, YEYYY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela