Bild till Arjeta bara för att hon diggar mina hörlurar so fucking much

Publicerad 2011-11-17 16:28:44 i Allmänt,





Slutar tidigare tänker, "åh då får jag mer tid till att skriva rapport!" Kommer hem, gör té (med gotlandshonung!!!), sätter på P3, hämtar hörlurarna, vad är klockan sen? Jo då har den där extratimmen redan gått???

JAG FÖRSTÅR INTE!!!!


Nu om något heeeelt annat, något väldigt bra! Joo Breaking Dawn! Oj oj oj, den var bra ni!
Ska ju inte avslöja något så inte någon läsare kommer att söka upp mitt hem och slå ner mig hehe...men blev så glad när jag trodde att slutet skulle va när hon håller på att dö men det var mer än så.
Bröllopet var så fint, vill också ha bröllop i skogen med träbänkar och grejer!


Höjdpunkten:

Alla i biosalongen säger "åååhhh" när Jacob stormar ut ur huset, tar av sig tröjan (såklart) och springer in i skogen.
Men jag, jag säger "ååååhh" när Billy kommer ut med rullstolen, han är också het, på insidan :')




Fan nu blev jag sugen på att se den igen!







Helvetes jävla rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela