Vaaarmt

Publicerad 2011-05-10 17:21:55 i Allmänt,





Vaknade med en redig träningsvärk i benen. Ej skönT.
Tog jallafall på mej svala kläder idag, ett rätt idag Sanne!


Och så var det Engelska nationella. Det var la som jag förväntade mej. Dom vanliga kluriga frågorna som mindfukkar mitt huvud även fast man läser om frågarna och texten 100 gånger.
Men överlag så gick det väl bra!



Sen har vi klassisar hängt ute i gräset och ätit mackor med kanske lite för mycket smör.
Vi tittade också klart på Gladiator och vad jag gillar den filmen. T.o.m en darrig haka och några tårar kom i slutet. Filmen är ju bara så määäktig ibland!


Sen följde jag Rebecka till MjÖlBy CiTy och hängde vid busshållplatsen med Rebecka och Linnea och låtsades va en cool bussåkare. Sen cyklade jag hem och la mej i solen med svenskaböckerna.
Fast, det blev ju inte mycket gjort där utan jag halvsov i solen tills jag hade en dregelpöl bredvid mej. Mysigt.






Nu ska jag ösa med min ergonomiuppgift. Tur att man har sin gamla sparad från nian ;););;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela