som en död fisk

Publicerad 2011-05-09 21:53:20 i Allmänt,




Idag var det varmt och lökigt. Kanske för att jag klädde mej som det skulle va molnigt idag.... Ska försöka bättra mej imorgon så jag slipper löka hela dagen.
Vi satt ute på lektion och myste i solen <33<3





Asså jävlar. Först gick jag på ett as jobbigt affropass. Har nog aldrig svettats så mycket.
Sen säger Ellsa, men ska vi springa spåret också? Och inte kan jag låta bli att säga ja.


Och vet ni?


Jag har officiellt sprungit, eller aa joggat, hela 2,5:an. Det är så stort för mej!
Jag har aldrig vågat mej på att prova innan för att bli besviken på att jag bara orkar jogga 50 meter typ....
Men jävlar i havet! Jobbigt som skam var det men tur att Ella pusha mej så vi klarade att spurta sista vägen.




Aaa nog om mitt personliga rekord nu....
Mina ben är döda och jag är dödstrött. Hoppas på att vakna som en gud imorgon och ösa engelska nationella. Eller? Nae tror inte det. Nationella förstör min sovmorgon=arga-ej-morgon-människa-Sanne kommer titta fram imorgon.




Men jag kommer nog fan vakna upp med ett fniss för Mimi ändrade bakgrundsbild på min mobil idag.



Cute girl 94 is a bit naughty, give it to mama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela