soft tjej som hänger i skolan knappt en & halv timme

Publicerad 2011-05-04 10:35:08 i Allmänt,






Det var konstigt att gå ut ur skolan klockan tjugo över nio för att gå hem.
Blev bara engelska nationella idag sen bara inställda lektioner, soooooft. Engelskan gick nog bra tror jag, nationella prov vet jag aldrig om det går bra förrän det är rättat och klart.



Ahopp, nu ska jag jag hälla upp lite mer tee och göra en till knäckemacka. Myzz...
Fan inget roligt på tv juuu, konståkningen slutade ju nu :( Konståkning är den enda sport jag kan titta på utan att bli uttråkad. Så fiiiint när dom glider omkring på isen!





Dålig uppdatering här.... Har haft fullt upp med träning och annat...typ äta och pyssla i rummet....och äta igen hähä. Ikväll blir det att relaxa med yoga, sssskkkööönt!




Nu ska jag väl läsa om en vis man vid namnet Gustav Vasa. Jävligt trelvlig kille om jag får säga de själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela