Snurrar i min skalle

Publicerad 2011-05-25 21:42:15 i Allmänt,






På grund av masssssa grejer den här veckan så har morgondagen glömts bort av mig själv.
Jag fyller ju förfan år imorgon jöööö!!! Kan tog inte bli så peppad av det faktiskt....
Peppade för Stockholm på lördag men bara för att det jävla maratonet så finns det inga hotell lediga, TACK SÅ MYCKET.



Finns andra saker som förstör min födelsedag.


- Coopertest imorgon, första lektionen.... (googlade för att stava coopertest rätt)
Etta att va tröttast och opeppast på att springa 2,5 km på morgonkvisten.
Hatar ännu mer att jag MÅSTE OCH SKA få en så jävla mycket bättre tid än sist.


- Efter att vi har sprungit oss energidöda så ska vi direkt göra ett matte B prov. Men inte behöver väl ni på min födelsedag? Näämen man tackar så mycket!
Suttit över 2 timmar idag för att få saker lite mer klarare för mig. Men är fortfarande livrädd. Hej IG.





Det var allt klag för idaaaaaag.


Nu till det positiva.


PRESENTEEEEEEEEER!

Dock skulle den största presenten vara Stockholm så det skulle bli lite snålare med presenter. Jajja, bara att hoppas på att jag ska få den spännande epilatorn som alla pratar så bra om.


Och se vilka som skriver grattis på Facebook. Otroligt intressant att se vilka och vad dom skriver.
Ni som inte skriver grattis är inte längre mina vänner............


typ





Nu ska jag duscha och visualisera mig vid mål, när jag häller vatten på mig med en mini-top och mini-shorts.
Så skulle jag se ut enligt Elsa i alla fall.



Här är jag när jag kör fotboll till exempel




Och här när jag kör tennis sådär på eftermiddagskvisten



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela