Night Air

Publicerad 2011-05-06 20:05:48 i Allmänt,




Asså den här veckan har varit ovanligt jobbig på mornarna. Lagt mej tidigt men lika fan så är jag galet trött på morgonen. Men nu är det äntligen helg och faaaan vad jag ska sova inatt.
Asså hade nog världens bästa dröm imorse. En riktigt erotisk dröm om min man Matt Bellamy. Blir själv förvånad att mitt huvud fantiserar ihop just den drömmen, aa de va fejnt.



Idag har vi i skolan debatterat, blivit arga på matten, ätit as mycket tacos och läst manus från Mio min Mio. Vilket påminner mej om att ladda ner den filmen nu, mmm nostalgi!




Nu ska jag ta ett fotbad för det behövs till mina fötter kan jag lova. Seeen ansiktsmask också, blir sPa-kVäLl!





Tackar Rebecka för alla fina bilder på facebook. Funderar på att ha nån som visningsbild kanske.
Den här är ju rätt cool?



Tjaa tjaa en tuff tjej på snart 17 vårar, capish?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela