Young Love

Publicerad 2011-03-30 22:49:02 i Allmänt,





Vilken daaaaaaaaag. Känns som allt idag har gått jätte snabbt. Lektionerna gick snabbt. Förutom sista, den var riktigt långsam så man vaggades in i den trötta rösten i den tråkiga filmen vi tittade på.

Medeltiden + seg gammal gubb-röst utan glädje = Jag blundar och förvinner in i en annan värld.



Sen hemma, var jag duktig som skrev ner allt manus jag ska memorera och läste i engelskaboken. T.o.m fler sidor än vi skulle för den blev fanimej spännande sen.
Sen slängde vi i familjen i oss mat och dom släppte av mej på Lundbybadet medan dom åkte vidare till Marc&Ella.



Jahaa vad ska man säga om yogan då? Kan ju säga att det var svårt för det första. Att andas harmoniskt medan man ska slå knut på armar och ben. Man ska ju känna sej vig....fast jag har nog aldrig känt mej så ovig. HÄHÄ nu överdriver jag lite men gillar ju sååååånt.
Så bajs jobbigt också att jag ska få kramp i min cp-tå också så jag fick stå och töja tån medan alla andra fortsatte med ställningarna "hunden" och "happy baby/woman".
Aaa jösses ni! Då kunde inte Amanda och jag hålla oss för skratt.


Efter passet tog vi följe (fick skjuts en bit på Amandas fräsiga cykel) och jag trippade ner till Marc&Ella där familjen var samlad på fika. Myz!



Nu ska jag sova för jag är död typ. Fyfan så jobbigt mycket nu innan påsklovet.
Önska mej lycka till på matte nationella. Det kan behövas, fyyyyyyyyyy!






// Nyduschad tjejja med silkeslent hår <333<3<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela