Söndagens planer&tatueringar

Publicerad 2011-03-06 14:49:33 i Allmänt,






1. Fortsätta plugga sönder tyska. Jävlar asså, har suttit med det sen jag vaknade. Ge mej en high five, medalj eller diplom, tack. Upptäckte nyss hur dålig jag var på grammatiken så det blir att kämpa vidare med tyskan.



2. Äta äta äta




3. Duscha i minst en timme inkl. raka mej, inpackning, enbart tända ljus i badrummet & mys-låtar som spelar. Asså åååhhh vad jag längtar till den välförtjänta duschen! Kalla mej duscharN.






ÄLSKA att våren har kommit. Snart åker vårjackan på!










En vacker dag vill jag också tatuera in evighetstecknet för av nån finurlig anledning tycker jag att det är så fint + att 8 är mitt favoritnummer
(två flugor i en smäll!!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela