She moves her own way

Publicerad 2011-03-05 23:52:46 i Allmänt,







Ledsamt hur tråkigt Melodifestivalen är. Dessa skämt som är torra som krut!
(Ja jag är hemma ikväll också, men jag är så jävla trött efter en lång vecka i skolan, låt mej va hemma!)

Plus att nu verkar reklamerna gjort en pakt att ha reklam exakt samtidigt. Jag byter alltid reklam när det blir reklam för jag orkar.inte.med.skiten som jag har sett 24024 gånger. Och nu när jag byter är det reklam på tio kanaler samtidigt. Vafalls!!




Mys-lördag blev det allt ändå. As skön promenad runt kneckta med Leika i skönaste vädret. ville jag allt ha en hund för att ta vår-promenader varje dag. Sen kom mormor&morfar med godaste räkmackorna från Väderstadkonditoriet <3





Vill också klaga på vårt stjärt-bredband som har nått emot mitt rum. Just i mitt rum är det sämst täckning. När jag kommer för långt åt höger i min säng ballar det ur, vi pratar om 30 cm här. .






Mmm ser fram emot morgondagen då tyskaplugg kommer i överflöd. Varför blir aldrig språk så roligt som man tror? Känner ju inte direkt "Wohooo fan va kul det ska bli att snacka tyska i Tyskland för Tyskland är ju ett sånt roligt och händelserikt land!!!"



// Pessimisten Sanne
(Hoppas på att nästa lördag kommer bli så jävla mycket händelserik än denna, för då kööör vi!!!111 typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela