Sammanfattning av bajs-måndagen

Publicerad 2011-03-14 22:07:02 i Allmänt,





Sätter plus på grejerna beroende på hur bra det var som Alex Schulman ikväll




- Vaknar, kommer på att jag bestämde mej för att duscha på morgonen dagen innan. Hata -




- Vädret sög idag. Fick mitt humör att sjunka ännu mer +








- Bestämmer mej efter skolan att få med bror min till lundby. Och jag får med han också! +++++




- Svettas som ett as på löpbandet ++++




- Känner att strumpan har glidit ner på ena skon, börjar få skoskav men springer ändå ++




- Drar några sit-ups och känner hur svett rinner nerför min rygg. Jävlar vad sportig jag kände mej då. Det skymtade nästan en Victoria Secret-kropp framför mej. +++++





- Kommer ner till skåpet. Har glömt handduken. Stjärtishål, ett stort minus på det -




- Tittar på min ömma häl. Nämen titta, en saftig skinnbit hade lossnat där. Minus på det med. -




- Drar på mej skorna och sätter mej däruppe för att vänta på André. Han hade tydligen bestämt sej för att bubbla efter han hade simmat. Jag fick vänta i en halvtimme på han. Ett plus på det bara för att det var kul att titta på folk som kom in och ut. +








Så håller vi tummarna för att jag kommer ihåg handduken nästa gång så jag slipper vänta en halvtimme en gång till. Nu är jag dödstrött, ska sova så jävla gött inatt. Inget går upp mot tröttheten man får efter man har tränat, somnar som en bebiiiiiis. Blir +++++ på det!







// Over and out zötizzz-tjeijj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela