Födelsedagsinlägg

Publicerad 2011-03-08 17:33:39 i Allmänt,





Idag är inte vilken dag som helst...det är..... KVINNODAGEN!!
Men inte bara det....det är Fettisdageeeen!
MEN heller inte bara det... det är Angelika Angel Nim Höjdevalls födelsedag!!!!!



Tyvärr kan jag inte börja texten med "Åh det var som igår vi möttes för första gången". För Angelika, ärligt så kommer jag inte ihåg första gången vi träffades....
Men antaglien på Kyrklekis (som dagis fast en liten liten nypa kristendom, döm mej inte...)
Sen hängde vi tillsammans på simskolan. Kommer fortfarande ihåg din bikini du hade som var glittrig i massa olika färger...jag var avundsjuk på den bikinin....


Sen blommade våran vänskap ut och idag är det en vacker stor blomma. En sockerblomma....(internskämt)



Så fin du är Angelika, finare finns ju knappt. En av dina bästa egenskaper är att då är så envis. Om du vill göra något så gör du 99,9% av gångerna det, finns liksom inget stopp för dej då när du väl har bestämt dej.
Det är jag så imponerad av.



Naaaaaawwww <3<3<3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela