+

Publicerad 2011-03-12 16:47:39 i Allmänt,






Sitter här och målar naglarna som tidsfördriv och i hopp om att kanske sluta bita på naglarna....så länge nagellacket är på. Har lite problem också, ska laga mat till mej själv men vet inte vad. Det måste vara galet lätt att tillaga det, grejerna finns redan hemma och det måste vara...gott. Kollar desperat på recept.nu men det mesta känns för svårt och min hungriga mage har inte råd att misslyckas. Ahaaaaaaaaaa ska fixa morötter och gurka tills Melodifestival-gänget kommer hit.



Mamma: Du vet att man skalar morötterna innan ni äter, va?


Ni förstår varför jag blir less på att laga mat för mamma flåsar mej alltid i nacken och tror att jag kan lika mycket som en 5-åring. Då vill jag skrika "Jag kan sjääääälv!!!!"






Tittat på lite ruliga bilder också, kolla häääär














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela