Vattenkriiiiig

Publicerad 2011-06-07 21:37:27 i Allmänt,





Vilken daaaaaaaaaaaaag!
Först hetsa till skolan för att kasta in kläder i skåpet och springa ut till bussen som gick till teatern i gamla Linköping. Åhh gamla Linköping är så mysigt!

Men dra på trissor så sjukt jävla varmt det har varit idag. Vi lökade sönder när vi tittade på teatern med solen precis över oss. SkönT.
Seeeen trippade jag, Emma & Elsa vidare mot stan för att käka och svettas ännu mera.
Möta upp dom andra och öööösa till Kungsträdgården för världens största vattenkriiiiiiig.
Köpte en vattenpistol som jag knappt fick fylla för all trängsel om vatten, och blöööt vart man.
Sen kom Big Brother folket upp (folket o folket....3 personer) och jag blev gladast över Rodney för jag har blivit lite smygkär i han...på något sätt.


Jaahapp sen gick vi blöta och glada därifrån och bytte om till torra kläder på toan. Till Elsas och min förvåning så kommer en stackars krake in, för vi har inte låst.... hähähää


Och tågresan hem. Vilka blixtar vi såg. Vi alla tittade ut genom fönstret som små barn och sa "Woooow!".




Coolast av hela dagen är ju att vi faktiskt har varit med om världsrekordet på vattenkrig. Slå det ni!




Glömde att jag inte har ätit sen vid lunch idag. Ska allt steka ett par korvar!





Tänk när det var snö och så kallt för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela