Deserve your freedom

Publicerad 2011-06-12 14:04:04 i Allmänt,






Kom på att på analysen var man tvungen att jämföra med liberalism, realism och konstruktivism. Fan. Hade glömt bort det och var as glad innan att jag hade skrivit klart.......
Och jag som knappt förstår skillnaderna på alla dom där -ismen.
Inte mycket mer att säga, ni vet vad jag kommer hålla på med idag.

En annan trälig grej är att mitt nässpray är slut så jag vet inte hur jag ska klara av denna dag.
Igår luktade jag på nagellack och aceton för att försöka lätta täppan men det funka fan inte.... :(
Ska hitta något ännu starkare att lukta på idag!


Igååååår gjorde vi hemmagjord pizza och tittade på film hos Moa. Det blev Water for Elephants och Hot Rod.
Mycket bra blandning på filmer om jag får säga det själv!



Dax att skriva vidare, COOL BEANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela