Sunday

Publicerad 2011-06-19 19:04:48 i Allmänt,






Nu var det ett tag sen jag skrev. Ska dra igenom allt.

På avslutningen så tittade vi på när musikgruppen jazzade loss. Sen åt vi jordgubbar, grädde, Elsas kakor(♥) & glass med klassen. Sen pratade vi om allt möjligt, snackade skit om lärare med Martin typ haha.
Sen åkte jag till Moa och myste med henne, Arjeta & Isabelle och tittade på Sex and the City. Efter det så var det bara att packa ner kläder och täcke för att sova hos Emma. Vi kollade på filmen Paul, as skön film, as skön utomjording, se den! Sen somnade vi gott tillsammans med Emmas höga andetag och pipningar <3


Vakna vid sju bredvid gullekissen Alice. Äta frukost, fixa sej snabbt och sen dragga till Göööteborg.
På ditvägen var det Dj Rydell systrarna som bestämde musiken, alltså bara ös låtar/remixer/dunkdunk.
Jaaa så åkte vi det mesta vanliga. Tittade på nya Atmosfear, dra åt helvete vad högt upp den var.
Och ja, jag vann Tobleronen igen. Lycka i mitt hjärta, med lite ångest för att inte äta av den för mycket.
Och så när vi väntade på bilen, kom fram en fyllegubbe och stirrade på oss. Spännande.
Hemresan innehöll partymusik, buffa på Elsa, äta cheeseburgare&milkshake och känna lukten av bajs i hela mcdonalds.
En väldans trevlig dag, det tackar jag för!










Idag tog jag en frukost/lunch. Älskar att kunna äta frukost as länge med aftonbladet framför mig. Sen har jag städat mitt rum. Mamma har lite smått panik här att allting ska vara rent när kusinerna kommer på tisdag.

Imorgon ska jag va hos frisören halv 10, tidigt.... Meeeen ska bli fett najs att bli blond igen.
Sen ska jag vidare och vara hundvakt för Leika, vad vi ska leka i gräset och mysa i lägenheten♥
Det där lät ju inte alls mesigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela