Peppar för P&L

Publicerad 2011-06-16 23:20:34 i Allmänt,






Förstår inte men blir alltid så peppad när jag har Muse – Starlight-låten i öronen när jag är påväg till skolan. Låten till hela mitt liiiiv antar jag!
Vaaad man hinner med grejer när man slutar efter lunch varje dag den här veckan.
Pappa och jag åkte in till Linköping för att handla in viktiga saker till P&L. Fick med mig hem en fet väska, en gul(!) regnponcho (kommer bli svårt att tappa bort mig), gummistövlar, luftmadrass, tygskor, sandaler och bikini.
Så värt att åka in med pappa, allt går så snabbt för oss och vi får fika hur mycket vi vill. Mamma vill aldrig fika....

Mest nöjd med fina gula regnponcho, hört att det är jävligt inne men dom!
Ni får inte härma mig och köpa likadan på trendiga Biltema, då jävlar asså.






Bikini: 1200:- från Gucci
Gummistövlar: 1399:- från ett exlusivt märke



Eller.......?

Modebloggeri kanske inte är nått för mig, mjäää.
Måste dock säga att jag är göööör nöjd med bikinin, från Stadium för er som är intresserade.




Dax att sova, imorgon avslutning och då bjuds det på jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela