mitt rum är alldeles för varmt för att sova i

Publicerad 2011-06-06 23:04:44 i Allmänt,






Idag sov jag alldeles för länge. Men det var jag värd, tyckte jag. Blev lite väl sent igår med Marc&Ella som var hos oss och åt. Tillslut gick jag till mitt rum för jag fick ändå inget sagt utan fick vara den som snällt lyssnade.


Hatar att getingarna alltid hittar in till mitt rum. Har fönstret öppet men springan är minimal men lika faan så hittar dom in. Speciellt på morgonen så jag vaknar av dom små jävlarna. Död åt getingar!!!


Skippade lundby idag för att vila förkyldningen. Skiten försvinner ju aldrig!
La mej i trädgården med datan och skrev lite på analysen. Fick även sällskap av halva Sveriges kryp på filten/datan. Jomen trevligt!
Sen badade, fönade och kammade jag Tyson. Och SOM han blev fin i pälsen! Fluffig och mysig, precis som jag vill ha han. Sen tog vi en promenad i trädgården men det slutade med att vi båda två låg i gräset och halvsov bredvid varandra.


Jag vet, vi är för söta ihop.




IMORGON peppar jag för teater och vattenkrig i Linköping. Inte allt för jobbig dag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela