Jag vet nästan inget om dig

Publicerad 2011-06-01 20:24:56 i Allmänt,







Morgonen idag var skit. Vaknar med täppt och snorig näsa. Gött
Stressad och påväg till skolan tappar jag ena rabarberpajen. NEEEEEEEEJ! Fast räddade det mesta, fick äta med risk att få glassplitter. Träffar på Emil just när vi plockar upp pajen från marken, heeej heeeeej!
Sen naila matteprovet med nästan VG, hellsyeaah! Sen fika med treorna. Kommer in. Fikat är redan slut. Tackar och bockar.


Sen drog jag heeem. Halvsov och försökte få sömn för att bota förkylningen men icke.
Tog mig i kragen och mötte upp Ida&Moa, så fika vi på Gusto vi och Angelika&Isabelle. Myyys i solen!
Sen såg vi att dom höll på och jazza i gästisparken så vi satte oss med pansionärerna och jazzade med orkestern.




Nu ligger jag här och tycker synd om mig själv, jäääääääävla förkylning.
Ska sova bort det inatt, och imorgon vakna som en Gud och dra till lundbybadetttttt.


Det var längesen man skrev "åka till lundbybadet". Fejnt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela