I know places

Publicerad 2011-06-08 23:07:31 i Allmänt,






Idag spelade vi upp våran pjäs om Mio min Mio för fyrorna + några andra.
OCH JESUS AMALIA SÅ OFÖRBEREDDA VI VAR! Hahaha är så kul att se tillbaka nu när vi virrade omkring där bakom draperiet medan vi hörde hur dom på scenen tappade bort sina repliker så många pinsamma tysta stunder kom.


Hahahahaha aaa de va roligt. Kul grej att jag knappt han byta om till nästa person och halft snubblar fram på scen. Eller när vi skulle dra ut bordet jag skulle ha och vi kommer imot cymbalerna på trumsettet och det börjar låta, hahahahha kuuuuuuuuuuul.

Kul var det också när den jäveln Philip satt och filma hela katastrofen. Men då när Alfred ska rida iväg på sin trähäst så tar han samtidigt Philips mobil och rider tillbaka till scenen så vi bakom draperiet kan radera allt.
Hahahaha äääääägd Philip.
Sen skickade Renée sms från Philips mobil "You don't know how much I love u boy" till Green.
Vad vi fnissade där bakom draperiet!




Sen kom jag hem. Tittade på tv, gick till min säng och somnade. SÅ SKÖNT!
Var tvungen att ta igen två dåliga nätter helt enkelt.
Gjorde sen makaroner till pappa&André. Ingen av dom ville ha mer än jag. Fick slänga mer än hälften. Gött.




Nu måste jag sova för imorgon ska klassen bada i Lundby, ruuuuligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela