++++

Publicerad 2011-06-01 21:15:56 i Allmänt,



Namn: Sanne Isabelle Louise Andersson till er tjänst.
Piercingar: Två i varje öra. Vill ha ett hål där uppe i örat.
Tatueringar: Nej, men kommer nog skaffa en nångång i livet. Inne på evighetstecknet eller någon av Muses låttitlar.


Längd: 170 cm!
Skostorlek: 39 men låtsas som jag har 38 ibland…
Hårfärg: Just nu alla möjliga, orange-blond. Men blond är jag grundligt.
Fräknar: Jaapp! Men de är fejnt såhär på sömmar’n!
Motto: Vad gör det om hundraaa år! Elle nått.
Kär? Nääj.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Mjoo när de är snö här men annars så är ju Sverige rätt fint. Kanske bo i en större stad, dock vet jag inte om jag skulle palla typ Stockholm.
Tycker du att du är attraktiv? I vissa vinklar och i ett mörkt rum så kan jag nog uppfattas som det :))))
Vilket schampo använder du? Just nu Fructis schampoo.
Vad är du rädd för? Bläckfiskar när jag badar i havet, inte hajar, BLÄCKFISKAR. Och att bli ensam.
Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gör!

 

 


Senaste…
Filmen du hyrde? Jaadu, nån skräckfilm när vi va hos nån av oss.
Filmen du köpte? Laddar ju ner vättöh! Men senaste va Mio min Mio, haha….
Låten du hörde: Me And My Army – Anthem. ß Den!
Låten du laddade ner? Veronica Maggios skiva
Personen du ringde? Förmodligen hem, ringer riktigt sällan.

Personen som ringde dig? Pappa tror jag.
TV-program du såg? Ellen DeGeneres Show. Hon är så cool!
Person du tänkte på? André, gick förbi precis och sa HEJRÖH!

 

 

 


Favorit…
Låt: Just nu Bruno Mars – The Lazy Song
Sak att göra: Epilera benen. Sova. LEVA! Och göra en analys….fan.
Sport: Afrikansk dans, springa, BADA!
Kläder: Bekväma klääääder. Sköna shorts och slappt linne.
Film: Svårt… Fast kom o tänka på filmen The Holiday, Jude Law <3
Bil: Hundkoja, Andrés bil, nån snygg utan tak, Safari-Jeep, kan inga märken.
Serie: SCRUBS <3 Cougar Town. How I met your mother. Family Guy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela